• website voor de Ontwerpadviseur

    de Ontwerpadviseur



    ontwerpadviseur.nl

  • huisstijl voor Maryam Mode

    Maryam Mode

  • website voor Vintage Car Company

    Vintage Car Company

  • website voor Landelijk Overleg Scholingsfondsen

    Landelijk Overleg Scholingsfondsen



    scholingsfondsen.nl

  • verhuisflyer voor Kringloopwinkel Wateringen-Kwintsheul

    Kringloopwinkel Wateringen-Kwintsheul



  • website voor Ooitgedacht

    Ooitgedacht



    ooitgedacht.nu

  • website voor FSDC

    FSDC



    fsdc.nl

  • website voor Proef je markt

    Proef je markt



    proefjemarkt.nl

  • website voor Margie D, designer shoes

    Margie D



    margiedshoes.com

  • Huisstijl voor Stichting Vogelklas Karel Schot

    Stichting Vogelklas Karel Schot

  • website voor Westland Seeds

    Westland Seeds



    westlandseeds.nl

  • nieuwsbriefapplicatie voor AGF-mailer

    AGF-mailer

  • website voor Bom Groep

    Bom Groep



    bomgroep.nl

  • website voor AGF-marktplein

    AGF-marktplein



    agfmarktplein.nl

  • websites voor AGF CKO, AGF groothandelsfonds en BOAH

    AGF CKO, BOAH en
    AGF groothandelsfonds



    agfcko.nl
    agfgroothandelsfonds.nl
    boah.nl

  • Kansen in Vers, website voor de brancheorganisaties KNS, ADN, NBPW en VNV

    Kansen in Vers

    Kansen in Vers is een initiatief van de brancheorganisaties KNS (Koninklijke Nederlandse Slagersorganisatie), ADN (AGF Detailhandel Nederland), NBPW (Nederlandse Bond van Poeliers en Wildhandelaren) en VNV (Verbond van de Nederlandse Visdetailhandel). Met een website wilden zij de aangesloten detaillisten op de hoogte brengen van verschillende mogelijkheden om hun verkoopresultaten te verbeteren.

    kanseninvers.nl

  • Innovatie in Vers, promotie-website voor de brancheorganisaties KNS, ADN en NBPW

    Innovatie in Vers

    Innovatie in Vers is een initiatief van de brancheorganisaties KNS (Koninklijke Nederlandse Slagersorganisatie), ADN (AGF Detailhandel Nederland) en NBPW (Nederlandse Bond van Poeliers en Wildhandelaren). Met de website wilden zij de aangesloten detaillisten op de hoogte brengen van verschillende mogelijkheden om hun verkoopresultaten te verbeteren.

    Daarnaast is de website een uitnodiging om het vers-congres bij te wonen en de winkeliers uit te lokken zelf na te denken om verbeteringen aan te brengen in hun winkel. Op een speelse manier werd getracht dit te bewerkstelligen.

    innovatieinvers.nl

  • Time to dance, website van een danswinkel

    Time to Dance

    Time to Dance is een speciaalzaak in ballet- en danskleding te Wateringen. Om een breed publiek aan te kunnen spreken was een nieuwe website noodzakelijk. Daarbij wilden ze een beheersysteem om nieuwe collecties via hun website te kunnen presenteren en de vindbaarheid te verbeteren.

    timetodance.eu

  • Naaldwijk winkelrijk, illustratie voor een plattegrond

    Naaldwijk Winkelrijk

    Westland Reünie is een jaarlijks dorpsfeest voor Naaldwijk wat ook veel bezoekers trekt uit de omgeving.

    Alle feestelijkheden wilde de plaatselijke winkeliersvereniging, Naaldwijk Winkelrijk, middels een plattegrond laten zien. De bezoeker weet zo zijn weg te vinden.

    De plattegrond is zo ontworpen dat hij gemakkelijk aan te passen is. Hierdoor is deze ook de komende jaren makkelijk opnieuw te gebruiken.

  • Juwelier & goudsmid Nottet, ontwerp van verschillend drukwerk

    Juwelier & goudsmid Nottet

    Voor juwelier & goudsmid Nottet uit Wateringen verzorgt Loof al enige tijd de opmaak van al het reclame-materiaal.

    De winkel heeft een eigentijdse uitstraling. De advertenties en het overige drukwerk moesten hierbij aansluiten zodat deze herkenbaar bleven voor hun klanten. Loof heeft getracht de prettige, eigentijdse sfeer uit de winkel over te brengen via de advertenties.

  • Beste groenteman van Nederland, promotie-website voor de verkiezing tot Beste groenteman van Nederland 2010/2011

    Beste groenteman van Nederland

    Deze verkiezing is een terugkerend evenement waarbij Nederlands beste groentemannen strijden om deze felbegeerde titel.

    Uiteraard hoort hier ook een website bij. Loof heeft het frisse eigentijdse ontwerp voor deze site gemaakt.

    bestegroenteman.nl

  • Administratiekantoor en adviesbureau Johan Boekestijn, ontwerp van een kaartje

    Administratiekantoor en adviesbureau Johan Boekestijn

    Bij een jubileum of de start van een nieuw bedrijf hoort een ludieke actie vond het administratiekantoor Johan Boekestijn uit De Lier.

    Alle jubilerende en startende bedrijven bij hun in de regio wilden zij dan ook een persoonlijke kaart sturen, samen met een felicitatie-ballon. Beide zijn door Loof ontworpen.

  • Diëtistenpraktijk Van der Meijde, huisstijlpresentatie

    Diëtistenpraktijk Van der Meijde

    Deze jonge Vlaardingse diëtistenpraktijk had een huisstijl en logo nodig voor haar externe communicatie.

    Na overleg werd gekozen voor een energiek en modern logo waarna deze stijl werd doorgetrokken in de gehele huisstijl.

  • GroenLinks Baarn, vormgeving van campagnemateriaal en campagnefilmpje

    GroenLinks Baarn

    Voor de gemeentelijke raadsverkiezingen zocht de Baarnse GroenLinks-afdeling een manier om op een moderne wijze onder de aandacht te worden gebracht.

    Naast de gebruikelijke verkiezingsflyer en -programma's werd dit gezocht in een reclamefilmpje op de plaatselijke televisie.

    Met een kort animatiefilmpje werd geprobeerd de speerpunten van de partij onder de aandacht te brengen bij de kiezers.

    animatiefilm

  • Bed & breakfast Van Otten, website van een Brabantse bed & breakfast

    Bed & breakfast Van Otten

    De familie Van Otten verhuurt twee kamers aan gasten. Voorheen beschikten zij niet over een website. Via de plaatselijke VVV en een zelf ontworpen folder wisten zij hun gasten te trekken. Door middel van een eigen website hoopt de familie meer potentiële gasten te bereiken.

    De gemoedelijke Brabantse sfeer wilden zij graag terugzien in hun communicatie. Eersel is een erg gastvrij dorp te midden van prachtige natuur. Zij wilden dit dan ook graag vertalen via hun website.

    bedandbreakfastvanotten.nl

  • Waarheid of wijsheid, promotiewebsite voor de brancheorganisaties ADN en CKO en de hogescholen Avans en Saxion

    Waarheid of wijsheid?

    Het project 'Waarheid of wijsheid?' is een initiatief van AGF Detailhandel Nederland, AGF Centrum voor Kennis en Ontwikkeling, Avans Hogeschool en Saxion Hogescholen. Het doel van dit project was het presenteren van onderzoeksresultaten van de twee hogescholen aan de aangesloten detailisten.

    Middels een website, een grote poster en flyer, welke alledrie zijn ontworpen en ontwikkeld door Loof, werd het project bij de leden onder de aandacht gebracht. Door een prijsvraag te koppelen aan de presentatie en een speels en origineel ontwerp, werd geprobeerd de drempel zo laag mogelijk te houden. Hierdoor zou een zo groot mogelijk deel van de doelgroep bereikt worden.

    waarheidofwijsheid.nl

  • geboortekaartje

    Geboortekaartje

    Een geboortekaartje is iets heel persoonlijks. Sommige ouders kiezen er dan ook voor om hun eigen unieke kaart te laten ontwerpen. Bij deze kaart hebben de aanstaande ouders zelf erg veel inbreng gehad.

    Zo hadden de ouders het idee van een wereldbol met een ooievaar die overvliegt en hun kindje bij hun huis dropt. Als binnenkant wilden ze graag een vrachtbrief met de specificaties over het "pakketje". Met deze opdracht is Loof een compleet geboortekaartje gaan ontwerpen. Na een aantal concepten en regelmatig overleg met de ouders (tot en met de grote dag) is uiteindelijk dit ontwerp gekozen.

  • Toscaanse wijn, website voor een wijnimporteur

    Toscaanse wijn

    Toscaansewijn.nl is een website waar mensen online wijn kunnen bestellen van het Toscaanse wijndomein Baccinetti.

    De opdrachtgever wilde een rustige, informatieve website, waarin de aangeboden wijn volledig tot zijn recht kon komen. Naast het logo en het webdesign heeft Loof ook de vindbaarheid van de website bij de grote zoekmachines vergroot.

    toscaansewijn.nl

  • Jambúa, produkt- en logo-ontwerp

    Jambúa

    Jambúa is een vernieuwend alcoholisch drankje wat ten tijde van de opdracht nog op de markt gebracht moest worden.

    Voor Jambúa heeft Loof de complete vormgeving van het nieuwe produkt verzorgd. Naast het logo zijn bijvoorbeeld ook de glazen fles, inclusief beide etiketten, ontworpen door Loof. Tevens heeft Loof een aantal promotieartikelen vormgegeven.

    jambúa.com

  • Wateringse ondernemersvereniging, illustratie voor een plattegrond

    Wateringse Ondernemersvereniging

    Voor de jaarlijkse braderie had de Wateringse Ondernemersvereniging een plattegrond nodig, zodat de bezoeker van het jaarlijkse dorpsfeest in één oogopslag kon zien waar alle feestelijkheden zouden plaatsvinden.

    De kaart toont het dorpscentrum van Wateringen met alle locaties van de diverse attracties en belangrijkste markante gebouwen in het centrum.

    De plattegrond is zo ontworpen dat hij gemakkelijk aan te passen is. Hierdoor is deze ook de komende jaren makkelijk opnieuw te gebruiken voor de braderie.

  • de Ontwerpadviseur

    website implementatie
  • Maryam Mode

    huisstijl
  • VCC

    huisstijl en website
  • LOS

    website implementatie
  • Kringloopwinkel Wateringen-Kwintsheul

    flyerontwerp
  • Ooitgedacht

    website implementatie
  • FSDC

    website implementatie
  • Proef je markt

    website implementatie
  • Margie D

    huisstijl en website
  • Stichting Vogelklas Karel Schot

    huisstijl
  • Westland Seeds

    website implementatie
  • AGF-mailer

    nieuwsbriefapplicatie
  • Bom Groep

    website
  • AGF-marktplein

    website implementatie
  • AGF CKO, BOAH en
    AGF groothandels-
    fonds

    websites
  • Kansen in Vers

    website
  • Innovatie in Vers

    website, flyerontwerp
  • Time to Dance

    webwinkel
  • Naaldwijk Winkelrijk

    illustratie
  • Juwelier & goudsmid Nottet

    ontwerp divers drukwerk,
    webwinkel
  • Beste groenteman van Nederland

    website, posterontwerp
  • Administratiekantoor Johan Boekestijn

    ontwerp kaartje
  • Diëtistenpraktijk
    Van der Meijde

    logo en huisstijl
  • GroenLinks Baarn

    campagnemateriaal,
    animatie
  • Bed & breakfast
    Van Otten

    website
  • Waarheid of wijsheid?

    website, posterontwerp
  • Geboortekaartje

    ontwerp kaartje
  • Toscaanse wijn

    webwinkel
  • Jambúa

    logo en produktontwerp
  • Wateringse Ondernemers-
    vereniging

    illustratie
Loof, creatief communiceren   |   Zandvoortweg 69   |   3741 BB Baarn   |   +31(0)35 879 5329

Deze site is klimaatneutraal

Cleanbitslogo